پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228068
از بين قاليباف و رئيسي يک نفر مي‌ماند
تاریخ انتشار : 1396/02/18 17:23:07
نمایش : 1563
عضو جبهه يکتا گفت:اصل اول ما اين است که يک نفر بيشتر در صحنه باقي نماند و براي اين منظور نيز هماهنگي ها و پيش بيني هاي لازم نيز به عمل آمده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سيد محمد حسيني درباره وحدت ميان اصولگرايان و رسيدن به يک گزينه واحد در انتخابات رياست جمهوري اظهار داشت: اساس کار اصولگرايان اين است که در نهايت به يک گزينه واحد برسند و تنها يک نفر به عنوان گزيه نهايي در صحنه باقي بماند همانطور که از 21 نفر به ده نفر و سپس پنج نفر و دو نفر رسيده ايم.

وي افزود: هماهنگي هاي لازم نيز وجود دارد و وحدتي که ميان اصولگرايان شکل گرفته در ادامه و تا پايان راه پابرجا خواهد ماند.

عضو شوراي مرکزي جبهه مردمي گفت: احتمال ضعيفي وجود دارد که طبق نظر سنجي ها به اين نتيجه برسيم که کانديداهاي منتخب تا پايان راه در صحنه باقي بمانند به همين دليل بسيار محتمل است که در صورت بروز چنين شرايطي انتخابات به دور دوم کشيده شود.

عضو جبهه يکتا تصريح کرد: اصل اول ما اين است که يک نفر بيشتر در صحنه باقي نماند و براي اين منظور نيز هماهنگي ها و پيش بيني هاي لازم نيز به عمل آمده است مگر آن که به اين نتيجه برسيم که وجود تنها يک کانديدا ممکن است باعث بروز مشکلاتي شود.

باشگاه خبرنگاران جوان

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html